?

Log in

No account? Create an account
 
 
25 April 2005 @ 08:56 pm
Disgusting.  
Merlot tastes like skanky ass.


Ugh. *barf*

Party tonight! (I was just informed!)
 
 
tunes: Modest Mouse - Perfect Disguise
 
 
 
ashleyataraxic on April 26th, 2005 01:01 am (UTC)
You have no taste at all when it comes to alcoholic beverages but I still want to sleep with you.
Béibhinn Mór-Ríoghaindoreah on April 27th, 2005 03:02 am (UTC)
You try Little Penguin and try telling me it isn't gross. I just got it cos there was a penguin on it.

;)
Béibhinn Mór-Ríoghaindoreah on April 27th, 2005 03:02 am (UTC)
My bad. My grammar makes no sense.
orange_is_burningorangeisburning on April 26th, 2005 02:39 pm (UTC)
hey baby whats shakin?
Béibhinn Mór-Ríoghaindoreah on April 27th, 2005 03:02 am (UTC)
Not much lol
orange_is_burningorangeisburning on April 27th, 2005 01:51 pm (UTC)
oh i thought itd be your ass home to toronto
Béibhinn Mór-Ríoghaindoreah on April 27th, 2005 05:04 pm (UTC)
lol. nah, soz buddy. i'm not home for another little while. booo...
orange_is_burningorangeisburning on April 27th, 2005 05:07 pm (UTC)
booerns you slut lol. the arcade fire was here last night. sold out show.
Béibhinn Mór-Ríoghaindoreah on April 27th, 2005 06:19 pm (UTC)
hehe! you know me!

I KNOW! OMG OMG. 3 SHOWS and I couldn't even go to ONE. Damn hellass bastards. hehe. All the good shows happened in April...... Sad.
orange_is_burningorangeisburning on April 27th, 2005 06:27 pm (UTC)
there are more good show, the summer hasnt even started... wait for it... all the shows right now are just wee club shows... the summer is about to explode with the warped tour, the edgefest, oz fest ect ect ect.... so much happening u dont even know
Béibhinn Mór-Ríoghaindoreah on April 27th, 2005 10:28 pm (UTC)
boo warped tour. i hate that thing. *grumbles* yay edgefest tho! ozzfest is a little too heavy for lil ole me. i'm thinking about the bands i really like right now. all their shows have been in april.....boourns. but yay rilo kiley! that one that i'll be there for.